hm. Maciek Micielski

przez wiele lat drużynowy 15 WDH “Skorpiony

i 14 WDH “Pod napięciem”

HoPS mojego życia …

To wyprawa rowerowa do Anglii na 100-lecie skautingu. Przez 18 dni przejechaliśmy ponad 1800 km, przez ponad rok pozyskiwaliśmy sponsorów, organizowaliśmy akcję zarobkowe, występowaliśmy w lokalnych mediach. Podczas wyprawy po raz pierwszy pokonałem swoje największe słabości, dostrzegłem, że wyzwania pozwalają mi osiągać wymarzone cele. Z całą pewnością był to początek moich wielkich życiowych przygód.

Wrzucam do projektu …

Swoją energię i pasję, którą chcę zarazić właśnie Ciebie! Mocno wierzę, że tylko osobisty przykład oraz indywidualne podejście, są gwarancją sukcesu! Wkładam też swoje wieloletnie doświadczenie w budowaniu zespołów, tworzeniu prawdziwych międzyludzkich relacji.

Horyzont czyli co ciekawego robię …

Raz w roku pakuję swój plecak, wkładam tam wszystkie potrzebne rzeczy; śpiwór, namiot, ubrania… I ruszam wraz z przyjaciółmi na trudną wędrówkę w nieznany nam świat. Świat nie ma przed nami tajemnic ani granic. Co roku poszukujemy miejsc, które pozwolą nam na chwilę zapomnieć o pędzącej wokół nas cywilizacji. Bez telefonów, zasięgu, komputerów. Ruszamy w drogę, która poza pięknymi widokami, pozwala też dotrzeć w głąb siebie, pozwala na chwilę się zatrzymać i przemyśleć to co najważniejsze.

Przedsiębiorczość …

To mój drugi żywioł. Na co dzień staram się tworzyć nową jakość na rynku usług turystycznych. Swoją firmę buduję w oparciu o szczerość i prawdziwe wartości. Zespół to najważniejszy element projektu. Zarówno praca z dziećmi jaki i dorosłymi sprawia nam mega frajdę. Szukamy sposobów by zawsze być o jeden krok naprzód. Przedsiębiorczość to dla mnie także racjonalność każdego działania i gospodarność zarządzanym czasem, pieniędzmi, dobrami. Warto pokazywać, że człowiek przedsiębiorczy to człowiek zaradny, potrafiący działać i widzieć cel w każdej sytuacji.

Służba w moim życiu …

To coś co nadaje sens każdemu dniu. Służba zaczyna się od rzeczy małych codziennych, to świadomość tego że każdy, zawsze może na Ciebie liczyć. Służba to też gotowość do działania, ale służba to też poszukiwanie, odnajdywanie pola, w którym możemy dołożyć swoją cegiełkę by pomóc sobie i innym. Służba wzbogaca mnie jako człowieka, buduje i wzmacnia mój system wartości. Pełnię służbę.